sobota, 11 czerwca 2011

Turkusowo-niebiesko i jeszcze do tego w łaty.

Strój z gatunku zwyczajnych. Prostota i dżins na weekend. Ulubiony niebieski w dżinsie i znanych już sandałach. Nowa bluzka w turkusowe łaty i w tej samej tonacji większa torba, kolczyki i pierścionek. Korale i bransoletki natomiast bardziej w niebieski. Do kompletu paznokcie pomalowane w dwa odcienie niebieskiego (nie do końca zdjęcie to oddaje, ale trochę widać.

Czy są jakieś piękniejsze kolory w lato, niż błękit czystego nieba, lazur tropikalnych wód...? Nie, to retoryczne pytanie, bo wg mnie nie ma. Niestety na żywo takiej wody nie miałam okazji podziwiać, ale liczne zdjęcia je obrazujące działają na moją wyobraźnie znakomicie. Często siedzę pod palmą (w marzeniach oczywiście :) wpatrzona właśnie w te piękne kolory wody, przechodzące przez różne odcienie i łączące się z tym niesamowitym kolorem nieba. Ciepły wiaterek smaga moja twarz. W uszach kojący szum oceanu....
Ahhhh.... znów się rozmarzyłam. Przy najmniej pogoda lekko podobna do tamtych okoliczności i na pewno nasze niebo w tej chwili też tak pięknie wygląda.  A może kiedyś będzie mi dane zobaczyć, odczuć to o czym piszę.



bluzka - Kaphhal
spodnie - F&F
sandały - allegro
dodatki z szafy

2 komentarze:

  1. Mam podobną stylem bluzkę tylko różową. Widzę dużo podobieństw między nami w sposobie dobierania ubrań i dodatków. Szczególnie jak się ubierałam rok temu. Niestety, w Niemczech jest wszystko droższe i nie mogę sobie pozwolić na torebki we wszystkich kolorach tęczy (w Polsce za 20 zł - 40 zł można było kupić całkiem fajną torebkę - tutaj od 20 euro :) )
    Ale odbiegłam trochę od tematu. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, też to czuję, że mamy podobną "duszę ubraniową", bo jak patrzę na Twoje ubranka, to wszystkie bym założyła :)
    A nie ma sposobu, żebyś w Polsce dalej nabywała towary? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę, cenne uwagi i wszelakie opinie. Pozdrawiam :)